Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Hälsingland <3

Av Erika Stark - 26 oktober 2012 10:00

Kom hem till min fina familj här i Hälsingland igår, vilket känns helt underbart! :) träffade min lillebröder som, inte är så liten längre, dom har vuxit nå sjukligt under de få månader jag varit borta!
Nu sitter jag i alla fall i Hudik och väntar på mammsen och låtsatspappa för att ta en liten fika på stan, har precis varit hos tandläkaren för en årlig undersökning, hade finfina tänder den här gången också :)

Ha de!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Stark - 11 april 2013 13:23

Tredje dagen jag är ledig idag, suck! Börjar bli väldigt uttråkad nu. Idag blir det i allafall en liten storstädning av lägenheten, då den inte är så fräsch eftersom att både jag och Johan är väldigt lata när det gäller att veckostäda m.m. Kan ju i...

Av Erika Stark - 10 april 2013 10:21


Nu har jag inte skrivit på ett bra tag! Just nu sitter jag i sängen och kikar lite på tv och funderar över vad jag ska göra av denna dag, gårdagen bestod mestadels av att sova, då jag sov 16 timmar. Vaknade 16.00 igår och Johan brydde sig inte ens ...

Av Erika Stark - 12 november 2012 22:19

Nu ligger jag i sängen efter en skön dusch och saknar en mycket speciell person här på min vänstra sida.. Johan åkte igår (söndag), hem till Enånger och kommer att vara borta i 1 vecka :( första gången i mitt liv som jag sover själv överhuvudtaget. D...

Av Erika Stark - 12 november 2012 22:19

Nu ligger jag i sängen efter en skön dusch och saknar en mycket speciell person här på min vänstra sida.. Johan åkte igår (söndag), hem till Enånger och kommer att vara borta i 1 vecka :( första gången i mitt liv som jag sover själv överhuvudtaget. D...

Av Erika Stark - 24 oktober 2012 19:53

Idag jobbade jag sista dagen innan min mini-semester som börjar imorgon, då jag tar mig en lite tripp hem till min familj i Hälsingland! Det ska bli så underbart att bara få komma hem och hämta upp lite ny energi och få vara barn för några dagar, int...

Presentation

Här på min blogg kommer ni att läsa om min vardag, om mina tankar och funderingar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards