Alla inlägg under november 2012

Av Erika Stark - 12 november 2012 22:19

Nu ligger jag i sängen efter en skön dusch och saknar en mycket speciell person här på min vänstra sida.. Johan åkte igår (söndag), hem till Enånger och kommer att vara borta i 1 vecka :( första gången i mitt liv som jag sover själv överhuvudtaget. Denna vecka kommer att bli riktigt jobbig.
Ska försöka hitta på lite grejer nu de här dagarna så att det inte blir lika jobbigt iaf.. Kanske en mysig middag med lite filmkik hos Emelie någon kväll och så.. Får ta och titta lite tv nu till jag somnar och kanske lägga mig på spikmattan en sväng också!
Godnatt

Jag älskar denna bild <3


Av Erika Stark - 12 november 2012 22:19

Nu ligger jag i sängen efter en skön dusch och saknar en mycket speciell person här på min vänstra sida.. Johan åkte igår (söndag), hem till Enånger och kommer att vara borta i 1 vecka :( första gången i mitt liv som jag sover själv överhuvudtaget. Denna vecka kommer att bli riktigt jobbig.
Ska försöka hitta på lite grejer nu de här dagarna så att det inte blir lika jobbigt iaf.. Kanske en mysig middag med lite filmkik hos Emelie någon kväll och så.. Får ta och titta lite tv nu till jag somnar och kanske lägga mig på spikmattan en sväng också!
Godnatt

Jag älskar denna bild <3


Presentation

Här på min blogg kommer ni att läsa om min vardag, om mina tankar och funderingar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards