Alla inlägg den 10 april 2013

Av Erika Stark - 10 april 2013 10:21

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag!

Just nu sitter jag i sängen och kikar lite på tv och funderar över vad jag ska göra av denna dag, gårdagen bestod mestadels av att sova, då jag sov 16 timmar. Vaknade 16.00 igår och Johan brydde sig inte ens om att väcka mig!?

Aja.. Om en stund ska jag väl ut och sätta mig i lekparken alldeles intill och sola, för idag blir det en riktigt fin dag här i Åre :) lite färg i ansiktet så att man blir pigg och fräsch, är bland det bästa som finns!


Längtar, som en idiot, tills lönen kommer nu! Är pankare än någonsin, vilket suger eftersom att jag inte kan göra så mycket liksom, allt kostar ju och speciellt i Åre..

Längtar hem till familjen också, sjukligt mycket, borde vara förbjudet att känna så.. Men nu är det inte långt kvar tills jag flyttar hem igen, ca 1 månad kvar nu. Det jobbigaste med allt är ju att jag lämnar Johan, som blir kvar, och det fina landskapet! Åre är en av de vackraste platser jag varit på i mitt liv och kommer att sakna det grymt mycket. Men känner att det här inte riktigt är jag, skidåkning, fiske, cykling och allt vad det innebär med Åre, så det känns rätt att flytta hem nu till våren/sommaren. Har ju i alla fall testat på säsongslivet, vilket jag inte ångrar en sekund! Har växt jätte mycket som människa och lärt mig mycket om arbetslivet, hur det är att ta ansvar o vara vuxen och levt med min pojkvän! Åre har gett mig många möjligheter som jag tyvärr inte kommer att få när jag kommer hem.. En underbar, men jobbigt tid kommer att komma nu. Kommer att bli kämpigt med att få ett jobb och kommer förmodligen bli tvungen att jobba i en annan kommun.

Ska inte tänka på detta för mycket nu, blir bara stressad, får ta det när det kommer :)


Ha en fin dag!


 

Kommer att sakna min bättre hälft! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här på min blogg kommer ni att läsa om min vardag, om mina tankar och funderingar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards